GoedOpOrde.nl bestaat uit financieel professionals die ernaar streven om onze klanten optimaal te ondersteunen. Dit doen zij vanuit vijf locaties in de Randstad. Het hoofdkantoor staat in Alphen aan den Rijn en heeft een heerlijk zonnig dakterras. Voor de echte sportfanaat staat er een tafeltennistafel en hangt er een dartbord!

Wat ga je doen?

Dagelijks ben je bezig met je eigen klantenpakket die je snel en goed weet te managen. Van het verwerken van de volledige administratie tot aan het verzorgen van de btw-aangiften. Als direct aanspreekpunt voor klanten weet jij de financiën en lastige issues in begrijpelijke taal over te brengen. Zo zorg je voor een fijne samenwerking.

Door je klanten proactief te benaderen en te regelen dat alles goed op orde is, heeft de klant geen omkijken en zorgen over de financiën.

Wat bieden wij?

  • Een toffe en afwisselende baan voor 32-40 uur per week
  • Een eigen klantenpakket in diverse branches;
  • Een gemotiveerd team;
  • Ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden;
  • Leuke uitjes.

Heb je interesse in deze uitdagende job? Neem dan contact met hun op via: https://goedoporde.nl/vacature-administratieve-alleskunner/.